Politica de confidențialitate

Politica de Confidențialitate a Grupului Babylon Consult

Ultima modificare: 18 februarie 2019

Politica noastră de Confidențialitate

Bine ați venit la politica noastră de confidențialitate! Este minunat că doriți să aflați mai multe despre modul în care vă păstrăm informațiile în siguranță. Această politică vă va oferi informații despre modul în care ne ocupăm de datele dvs. personale când vizitați site-ul nostru web (indiferent de locul din care îl vizitați) sau dacă utilizați serviciile sau aplicațiile (apps). De asemenea, politica vă spune despre drepturile dvs. de confidențialitate și despre modul în care legea vă protejează.

Deci, dacă sunteți în căutare de mai multe informații despre cum colectăm, stocăm, folosim și distribuim datele personale pe care le colectăm, acesta este locul potrivit pentru dvs.!

Acum, pentru a începe, câteva detalii practice, dar foarte importante pentru dvs. pe care să le luați în considerare!

Cine suntem noi
Grupul Babylon Consult este alcătuit din mai multe entități juridice diferite din întreaga lume. Citiți mai multe despre Grupul Babylon Consult aici

Această politică de confidențialitate este emisă în numele tuturor companiilor din Grupul Babylon Consult. Toate companiile din Grupul Babylon Consult au decis ca firma românească Babylon Consult SRL să fie administratorul nostru global de date (cel responsabil și răspunzător de date). Atunci când folosim “noi”, în această politică, vorbim de fapt despre Babylon Consult SRL.

Cum să intrați în contact cu noi
Nu am desemnat un Responsabil de Protecție a Datelor (RPD), care să fie responsabil de supravegherea întrebărilor referitoare la această politică de confidențialitate.

Dacă aveți întrebări despre această politică, vă rugăm să ne contactați la:
Babylon Consult SRL, Intrarea Undiței, nr. 3, Sector 1, București, RO-014113, România
Att: Protecția Datelor
Sau prin e-mail la: privacy@babylonconsult.ro
Număr de telefon: +40722223010

Vă rugăm să includeți numele dvs. și, dacă cunoașteți, numele companiei relevante din cadrul Babylon Consult Group. Dacă nu aveți acestă informație, este absolut în regulă și atunci vom trata solicitarea dvs. ca și cum întrebarea se adresează direct la Babylon Consult SRL.

Drepturile dvs. ca persoană de la care dispunem de date personale (persoana vizată)

Puteți modifica informațiile despre contul dvs. prin trimiterea unui e-mail. Dacă doriți să vă dezabonați de exemplu de la buletine de știri sau e-mailuri de marketing, veți putea să faceți acest lucru prin intermediul link-ului furnizat în e-mailurile respective. Dacă doriți să ștergeți cookie-urile plasate, politica noastră privind cookie-urile vă va ajuta să vedeți cum să faceți acest lucru (mai multe despre acestea mai târziu în Politica în temeiul Cookies).

În orice moment în care deținem sau procesăm datele dvs. personale, aveți următoarele drepturi:
– Dreptul de acces – aveți dreptul de a solicita o copie a informațiilor pe care le deținem despre dvs.
– Dreptul la rectificare – aveți dreptul să corectați datele inexacte sau incomplete pe care le deținem despre dvs.,
– Dreptul de a fi uitat – în anumite circumstanțe puteți cere ca datele pe care le deținem să fie șterse din evidențele noastre. Dacă suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm informațiile sau dacă ștergerea este imposibilă sau necorespunzătoare, nu le vom șterge, dar le vom păstra doar atâta timp cât este nevoie și conform cu limitele de timp din sistemele noastre de date.
– Dreptul la restricționarea prelucrării – în cazul în care există anumite condiții care se pot aplica pentru a avea dreptul de a restricționa prelucrarea.
– Dreptul de portabilitate – aveți dreptul ca datele pe care le deținem să fie transferate unei alte organizații.
– Dreptul de a formula obiecții – aveți dreptul de a formula obiecții față de anumite tipuri de procesare, cum ar fi marketingul direct.
– Dreptul de a vă opune prelucrării automate, inclusiv profilarea – de asemenea, aveți dreptul de a nu permite sistemelor informatice să ia decizii despre dvs. în mod direct (acest lucru nu include marketingul general bazat pe vârsta, sexul și limba folosită de dvs.).
– Dreptul la o revizuire juridică – dacă refuzăm cererea dvs. în baza dreptului de acces, vă vom oferi motivul pentru care a fost refuzată. În această situație aveți dreptul să faceți o plângere.

Un lucru care trebuie avut în vedere înainte de a ne contacta. Site-urile și aplicațiile noastre pot conține linkuri către alte site-uri care nu sunt deținute sau controlate de noi. Ar putea fi, de exemplu, platforme / servicii social media. Nu suntem responsabili pentru practicile de confidențialitate ale acestor site-uri, prin urmare, dacă aveți întrebări cu privire la astfel de site-uri, trebuie să contactați direct site-urile respective.

De asemenea, vă încurajăm cu adevărat să cunoașteți și să citiți politicile de confidențialitate ale altor site-uri, deoarece acestea pot colecta, stoca, utiliza și partaja cu ușurință informațiile dvs. personale.

Reclamații despre conduita noastră
Aveți dreptul să vă plângeți dacă sunteți de părere că Grupul Babylon Consult nu își respectă responsabilitățile în ceea ce privește datele dvs.
Ne puteți contacta pe acest cont de e-mail privacy@babylonconsult.ro. Vă vom trimite o confirmare în termen de 5 zile și vom face tot posibilul pentru a rezolva problema în termen de o lună. Dacă problema este dificilă sau necesită multă muncă, poate dura mai mult, dar vă vom ține la curent.
Aveți întotdeauna dreptul de a vă plânge și autorităților, dar deoarece luăm în serios problemele de confidențialitate, am aprecia dacă ați vorbi mai întâi cu noi. Autoritatea care are dreptul să ne cerceteze este Agenția Română pentru Protecția Datelor. Puteți vedea informații suplimentare pe pagina lor web: https://dataprotection.ro

Puteți face reclamații cu privire la:
– modul în care datele dvs. personale au fost procesate;
– modul în care a fost tratată solicitarea dvs. de acces la date;
– modul în care a fost gestionată reclamația;
– apelul pe care îl puteți face împotriva oricărei decizii luate ca urmare a unei reclamații.

Regulile noastre de colectare a datelor
Noi luăm confidențialitatea cu adevărat în serios, așa că vom cere doar informațiile necesare pentru a vă oferi servicii excelente.

Ori de câte ori adunăm date despre clienți, ne asigurăm că:
– Solicităm permisiunea de a colecta datele
– Utilizăm datele numai pentru motivul convenit și pentru timpul necesar
– Vom respecta, cel puțin, legile locale privind protecția datelor din țara în care vă oferim un serviciu prin intermediul site-ului web sau al aplicațiilor noastre.
– Păstrăm datele pe care suntem obligați să le avem la dispoziție
– Explicăm de ce avem nevoie de date și cum le vom folosi (dacă nu avem un motiv legitim să nu facem asta)
– Verificăm și actualizăm în mod regulat informațiile privind confidențialitatea (am putea verifica, de asemenea, datele împotriva altor baze de date pentru a ne asigura că acestea sunt corecte)
– Nu împărtășim date cu nimeni dacă nu avem motive legale sau legitime sau dacă nu avem acordul dvs. sau dacă sunteți un copil cu vârsta sub 16 ani, acordul părinților dvs.

Colectarea datelor în canalele noastre online
Colectăm informațiile personale și anonime de la dvs. atunci când vizitați oricare dintre site-urile din domeniul babylonconsult.ro sau atunci când utilizați una dintre aplicațiile noastre.
Când vizitați canalele noastre online, veți putea verifica dacă colectăm date în termenii și condițiile site-ului.
De asemenea, primim informații prin intermediul unei terțe părți când vizitați pagina noastră pe site-uri sau canale de social media (de exemplu, Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Wechat etc.).

Tipurile de informații personale pe care le colectăm
Când vizitați oricare dintre aceste canale online, este posibil să colectăm:
– Informații de înregistrare pe care le folosim pentru a vă ajuta să configurați un cont, în funcție de tipul de cont (de exemplu, numele dvs., compania, poziția în companie, informații despre ID-ul oficial, țara, sexul, data nașterii, adresa de e-mail, numele de utilizator și parola).
Informații despre plăți sau tranzacții pe care le folosim atunci când cumpărați produse sau utilizați servicii online (de exemplu adresa poștală, numărul de telefon sau numărul cărții de credit, conturi bancare, societăți bancare).
– Informații despre locație sau adresa IP, pe care le utilizăm pentru a vă oferi conținut relevant online.
– Informații pe care le-ați transmis în mod public prin comentarii, feedback și recenzii pe siturile, blogurile și pe forumurile noastre.
– Informațiile pe care le-ați trimis unei persoane sau unui grup utilizând serviciile noastre de mesagerie, chat sau postare publică
– Informațiile pe care le furnizați atunci când utilizați propriile noastre canale online sau canale terțe (cum ar fi rețelele sociale) sau dacă vă conectați contul de înregistrare Babylon Consult la o platformă terță parte.

De ce trebuie să procesăm datele personale
În termeni legali, modul în care ,,procesăm datele” descrie cum colectăm, stocăm, folosim, distribuim și ștergem datele pe care le primim de la clienți. Atunci când distribuiți informațiile dvs. personale cu noi pe canalele noastre online, vom procesa datele dvs. conform descrierii din această politică de confidențialitate.

Deoarece suntem o companie globală care vinde servicii direct clienților, trebuie să procesăm datele personale ale clienților, astfel încât:
– Clienții pot comanda servicii și pot descărca fișiere în format electronic de pe platforma noastră online Babylon Consult și doresc ca acestea să le fie livrate pe format fizic acolo unde doresc
– Clienții se pot înregistra pentru orice conturi și servicii pe care doresc să le utilizeze
– Clienții pot utiliza experiențele online și offline Babylon Consult pe care le-am creat pentru ei
– Clienții pot face schimb de informații pe forumurile noastre publice
– Putem trimite clienților toate informațiile pe care le-au cerut sau putem răspunde la întrebările lor
– Putem solicita clienților să ne ofere feedback despre serviciile noastre prin chestionare și sondaje
– Putem oferi clienților noștri informații relevante despre produsele și serviciile noastre.

Rețineți întotdeauna că, dacă utilizați un serviciu Babylon Consult prin intermediul unui canal terță parte, cum ar fi social media sau o aplicație Babylon Consult, datele dvs. personale pot fi, de asemenea, prelucrate de acea terță parte în conformitate cu propriile procese de confidențialitate.

Putem folosi opțiunea de luare de decizii în mod automat în procesarea informațiilor dvs. personale pentru anumite servicii și produse. Un exemplu îl reprezintă eforturile noastre de prevenire și detectare a fraudei pe inet.babylonconsult.ro. Puteți solicita o examinare manuală a preciziei unei decizii automate dacă nu sunteți mulțumit de aceasta.

Cum procesăm datele personale
Când vizitați canalele noastre online sau când folosiți site-uri sau platforme terță parte, folosim tehnologii cum ar fi module cookie, cookie-uri flash, pixeli și balize web pentru a procesa datele dvs. personale.

Vă rugăm să vizitați Politica noatră de Cookie-uri pentru mai multe informații, inclusiv informații despre cum să ștergeți cookie-urile pe dispozitivul dvs. și cum să le împiedicați plasarea lor acolo încă de la început.

Rețineți că, dacă permiteți o funcționalitate de prevenire a cookie-urilor pe dispozitiv, unele dintre serviciile și funcționalitățile noastre de pe site nu vor mai funcționa.

De asemenea, colectăm informații din alte surse de încredere, astfel încât să putem actualiza sau să adăugăm informațiile personale pe care le-am colectat.

Schimbul de informații cu filialele de încredere (alte companii Babylon Consult)
Filialele noastre (celelalte companii din Grupul Babylon Consult) pot uneori să aibă acces la informațiile dvs. pentru a vă oferi servicii în numele nostru. Deoarece Grupul Babylon Consult dorește ca datele dvs. să fie confidențiale, am luat decizia de a implementa aceeași protecție a confidențialității în întreaga lume, astfel încât să vă simțiți în siguranță indiferent de compania Babylon Consult Group care utilizează datele dvs. În mod legal, alte companii din Grupul Babylon Consult vor acționa ca ,,procesatori de date” și vor face obiectul legilor privind prelucrarea datelor. Au nevoie de datele dvs. personale pentru a putea să:
– Livreze produsele și serviciile pe care le-ați solicitat
– Să intre în legătură cu dvs. despre contul sau tranzacțiile dvs.
– Să vă trimită informații despre site-urile, aplicațiile și politicile noastre
– Să vă trimită orice buletin informativ la care v-ați abonat (puteți să vă dezabonați în orice moment)
– Să proceseze informațiile pe care filiala este contractată oficial să le proceseze în numele nostru, de ex. să efectueze o achiziție plasată de dvs., să gestioneze activitatea contului dvs. Babylon Consult ID sau datele dvs. de cont VIP.
– Să identifice, să revizuiască și să oprească orice activitate care ar putea încălca politicile noastre sau legea

Distribuirea de informații pe forumuri publice și chat
Întrucât forumurile noastre publice și serviciile de chat pot fi citite de toată lumea, orice informații personale pe care le distribuiți pe acestea pot fi văzute de public.

Dacă doriți să eliminăm informațiile dvs. personale din zonele publice ale site-ului, vă rugăm să trimiteți un e-mail la serviciul nostru de relații cu clienții. Dacă nu putem șterge informațiile dvs. personale din orice motiv, vă vom informa de ce. Dacă aveți sub 16 ani, veți avea nevoie de permisiunea unui părinte sau tutore pentru a utiliza forumurile noastre publice sau chat-ul.

Divulgarea profilului dvs. Babylon Consult ID
Puteți utiliza codul dvs. Babylon Consult pe site-urile terțe ale partenerilor noștri de încredere, astfel încât să puteți comanda servicii fără a crea un cont separat. Dacă alegeți să utilizați contul Babylon Consult ID, vom avea acces la unele informații pe care le furnizați pe site-urile web ale unor terțe părți. Vom colecta, stoca, utiliza și procesa aceste informații conform acestei Politici de Confidențialitate. Site-urile terță parte vor putea, de asemenea, să acceseze anumite informații din profilul dvs. Babylon Consult ID, astfel încât să puteți participa la experiențe pe site-ul lor. Citiți politica de confidențialitate dacă doriți să aflați mai multe despre modul în care acestea utilizează informațiile dvs.

Distribuirea informațiilor pe Social Media (Funcții) și Widget-uri
Unele dintre site-urile noastre pot include link-uri de social media, cum ar fi butonul Facebook ,,like”, widget-uri precum ,,Butonul Distribuiți” și mini-programe interactive. Dacă faceți click pe oricare dintre aceste linkuri, funcțiile pot să vă colecteze adresa IP și să înregistreze pagina pe care o vizitați în acel moment. Funcțiile pot utiliza, de asemenea, cookie-uri pentru ca funcția să lucreze corect. Funcțiile și widgeturile media sociale sunt găzduite de terțe părți sau pot fi găzduite direct pe site-ul nostru. Când utilizați aceste funcții și widget-uri, datele dvs. personale vor fi procesate de acea terță parte în conformitate cu propriile politici de confidențialitate.

Schimbul de informații cu alte companii
Consultați aici lista noastră de categorii de părți terțe de încredere cărora le putem comunica informațiile dvs.

Nu vom disemina informațiile dvs. personale în afara grupului Babylon Consult cu excepția următoarelor:
– Când trebuie să aplicăm termenii de utilizare sau politicile pe care le cerem clienților să le accepte;
– Când trebuie să protejăm siguranța, securitatea, drepturile și proprietatea clienților noștri sau a partenerilor noștri terți;
– Când ne confruntăm cu procese legale sau dacă dezvăluirea datelor este cerută de lege;
– Când ne adresăm altor companii cum ar fi de ex. furnizorii de plăți, furnizorii de platforme informatice, furnizorii de servicii de detectare și prevenire a fraudei, furnizorii de anchete, furnizorii de catalog de produse și furnizorii de servicii pentru clienți, să furnizeze servicii în numele nostru; Avem contracte cu companiile pentru a ne asigura că folosesc doar informațiile dvs. personale pentru servicii convenite și pentru a îndeplini cerințele legale;
– Atunci când stocăm informațiile dvs. utilizând servicii / facilități de stocare securizate în cloud. Avem contracte cu companii pentru a ne asigura că folosesc doar informațiile dvs. personale pentru serviciile convenite și îndeplinesc cerințele legale;
– Dacă va exista o fuziune, achiziționare sau vânzare de active care va presupune să împărtășim informații cu o terță parte – în acest caz vă vom trimite un e-mail și vom publica o notificare pe site-ul nostru pentru a publica schimbarea proprietarului și vă vom comunica și modul în care datele dvs. vor fi utilizate și vă vom oferi opțiuni cu privire la datele dvs. personale;
– Atunci când ne-ați dat permisiunea de a vă disemina informațiile dvs. unor terțe părți, astfel încât să vă poată trimite informații despre produsele și promoțiile lor (puteți renunța la aceste mesaje prin contactarea echipei noastre de clienți Babylon Consult, deși, în unele cazuri, contactați direct terțul);
– Când ne-ați dat permisiunea de a vă disemina informațiile dvs. unor terțe părți, acestea vă pot oferi informații și promoții de marketing cu privire la produsele și serviciile noastre (de exemplu, o publicitate personalizată furnizată prin intermediul unei platforme social media). Puteți renunța la astfel de activități de marketing prin modificarea setărilor cookie pe dispozitiv. În unele cazuri, poate fi necesar să contactați direct terțul (în cazul în care mass-media socială modifică setările dvs. de confidențialitate și solicită ștergerea informațiilor colectate de către site-ul terț)
– Când ne-ați cerut să vă împărtășim informațiile dvs. personale cu site-uri sau platforme terțe, cum ar fi site-uri de rețele sociale – după ce au fost partajate, datele dvs. personale vor fi procesate de acea terță parte în conformitate cu propriile procese de confidențialitate

Cât timp păstrăm informațiile dvs. Personale
Vom păstra informațiile dvs. personale atâta timp cât contul dvs. este activ sau atâta timp cât este necesar pentru furnizarea unui serviciu. Avem așa numitele politici de păstrare pentru fiecare dintre categoriile de informații personale pe care le procesăm.
Dacă doriți să vă anulați contul sau să ștergeți datele dvs., vom păstra doar informațiile de care avem nevoie din motive legale, pentru a rezolva disputele sau pentru a ne pune în aplicare înțelegerile.

Politica noastră privind cookie-urile
Cookie-urile sunt fișiere de date mici pe care browser-ul le plasează pe computerul sau pe dispozitivul dvs. Un cookie nu conține și nu colectează informații. Cu toate acestea, atunci când este citit de un server prin intermediul unui browser web, acesta poate ajuta un site web să furnizeze un serviciu mai ușor de utilizat – de exemplu, reamintesc achizițiile anterioare sau detaliile contului.

La fel ca majoritatea site-urilor web, canalele noastre online și aplicațiile (apps) colectează anumite informații (de exemplu, informații despre adrese IP, browsere folosite, furnizori de servicii internet, pagini de referință, pagini de ieșire, sisteme de operare, perioada de timp la care au fost accesate, orele la care au fost accesate și date clickstream). Aceste informații nu vor fi legate de alte informații pe care le colectăm despre dvs. decât dacă v-ați dat acordul că putem face acest lucru.

Atât noi, cât și partenerii noștri terți care facilitează mărirea vizitatorilor folosesc spațiul de stocare a browserului, spațiul de stocare a aplicațiilor, cookie-urile, pixl-urile, semnalizatoarele, scripturile și etichetele pentru analizarea tendințelor, administrarea site-ului, urmărirea mișcării utilizatorilor prin intermediul site-ului și colectarea informațiilor demografice despre baza noastră de utilizatori globală. Este posibil să primim rapoarte cu privire la acestea de la partenerii noștri terți, pe bază individuală și agregată. Pentru mai multe informații despre modulele cookie, citiți Politica completă de Cookie-uri.

Angajații și colaboratorii noștri persoane fizice autorizate, independente sau intreprinderi individuale
Fie că sunteți un angajat sau colaborator existent, fie că aplicați pentru un loc de muncă sau contract de prestări servicii, vom procesa informații specifice relevante pentru angajarea și aplicația dvs. Principiile din această Politică de Confidențialitate se vor aplica angajării și cererii dvs. de angajare sau colaborare.

Partenerii Babylon Consult
Noi definim Partenerii Babylon Consult ca fiind alte companii care fac afaceri cu Grupul Babylon Consult. Noi procesăm informații despre companiile Partenere Babylon Consult pentru colaborare și evaluare.

Securitatea și integritatea datelor
Securitatea, integritatea și confidențialitatea informațiilor despre clienți sunt extrem de importante pentru noi. Utilizăm măsuri de securitate tehnice, administrative și fizice pentru a proteja informațiile personale de accesul, dezvăluirea, utilizarea și modificarea neautorizată. Toate transferurile externe care conțin informații personale se efectuează folosind tehnologia criptată. Informațiile privind cardurile de credit sunt preluate de furnizorii autorizați de servicii care respectă standardele PCI (Card Payment Industry) și dispun de garanții adecvate.

Deși revizuim în mod regulat procedurile noastre de securitate și evaluăm noi tehnologii și metode pentru a face canalele noastre online mai sigure, nici o măsură de securitate nu este perfectă sau impenetrabilă.
Clienții, angajații și partenerii noștri joacă, de asemenea, un rol important în protejarea informațiilor. Îi încurajăm pe clienți să aleagă parole care sunt greu de ghicit de alții și să-și păstreze parola secretă.
Dacă observați orice omisiuni sau aveți preocupări legate de securitatea noastră, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți Babylon Consult cât de repede posibil.

Dacă întâmpinăm vreodată o încălcare a datelor în care informațiile despre clienți sunt expuse riscului de a fi utilizate în mod abuziv, vom contacta clienții conform cerințelor legale. Dacă este necesar, vom contacta și autoritățile de protecție a datelor.

Transferuri de date, stocare și procesare la nivel global
Dat fiind faptul că suntem o companie globală, vă putem transfera informațiile personale către filialele individuale ale Grupului Babylon Consult sau ale unor terțe părți din întreaga lume în scopurile descrise în această Politică de Confidențialitate. Ori de câte ori informațiile dvs. personale sunt transferate, stocate sau prelucrate de noi sau de companiile care desfășoară astfel de servicii în numele nostru, vom lua măsuri rezonabile pentru a proteja confidențialitatea informațiilor dvs. personale. În plus, atunci când folosim sau dezvăluim informațiile personale, respectăm regulile noastre corporative obligatorii, atunci când acestea devin eficiente.

Regulile corporative obligatorii vă oferă cea mai mare siguranță atunci când este vorba despre modul în care informațiile dvs. sunt procesate.

Reguli corporative obligatorii și cerințe legale locale
Vrem să ne asigurăm că folosim cel puțin standardele privind confidențialitatea și securitatea datelor care rezultă din Regulamentul general european privind protecția datelor (“GDPR”) oriunde în lume, unde colectăm, stocăm, folosim sau împărtășim datele dvs. personale. În cazul în care regulile locale solicită mai mult de la noi, vom adapta practica noastră pentru a vă asigura că datele dvs. sunt în siguranță cu noi, indiferent unde vă aflați în lume! Pentru a ne angaja la această promisiune am implementat ceva numit Reguli corporative obligatorii, cu efect din iunie / 2016 ,,Reguli corporative obligatorii”. Aceste reguli sunt stabilite de autoritățile europene de date din întreaga Uniune Europeană (UE) și stabilesc unele dintre cele mai înalte standarde din lume privind colectarea, stocarea, utilizarea și partajarea datelor.

Notă adresată locuitorilor din California: Dacă sunteți rezident în California, vă este permis de Secțiunea 1798.83 din Codul civil din California să solicitați informații către terți privind informarea cu privire la informațiile dvs. personale de către anumiți membri ai grupului Babylon Consult Group în scopuri de marketing. În ceea ce privește aceste entități, această politică de confidențialitate se aplică numai activităților din statul California

Aviz adresat rezidenților australieni: În ceea ce privește modul în care procesăm informațiile dvs. pentru a fi conforme cu legislația locală, în completarea Politicii de Confidențialitate se vor aplica următoarele: În general, colectăm informații personale direct de la dvs. în cazul în care acest lucru este rezonabil și practic, dar poate, de asemenea, să obțină informații din alte surse de încredere pentru a actualiza sau a completa informațiile personale pe care le-ați furnizat sau pe care le-am procesat în mod automat.

De asemenea, vă putem folosi informațiile dvs. personale pentru a vă informa despre produsele și serviciile Grupului Babylon Consult sau ale terților. Din când în când, noi și entitățile Grupului Babylon Consult Group și partenerii noștri de afaceri vă pot contacta prin poștă, telefon, e-mail sau alte servicii de mesagerie electronică (cum ar fi mesajele text, voce, sunet sau imagine, inclusiv utilizarea sistemelor automate de apelare) și servicii (inclusiv reduceri și oferte speciale). Dacă nu mai doriți să primiți informații de marketing sau informații promoționale de la noi și de la entitățile Grupului Babylon Consult Group sau de la partenerii noștri, vă puteți dezabona în orice moment. Există anumite mesaje referitoare la bunurile și serviciile pe care le oferim, de la care nu vă puteți dezabona.

În cazul în care Grupul Babylon Consult se confruntă cu o breșă a datelor și informațiile dvs. sunt implicate, vă vom contacta dacă există riscul de vătămare gravă și dacă suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. În unele cazuri, Grupul Babylon Consult va fi, de asemenea, obligat din punct de vedere juridic să contacteze autoritățile de protecție a datelor atunci când survine o breșă de date referitoare la informațiile cu caracter personal.

Vom lua măsuri rezonabile (dacă există) pentru a distruge sau pentru a identifica informațiile personale atunci când nu mai sunt necesare.

Modificări la această Politică de Confidențialitate
Este posibil să modificăm această Politică de Confidențialitate pentru a se adapta noilor tehnologii, practicilor din industrie, cerințelor de reglementare sau în alte scopuri. Vom notifica în prealabil utilizatorii prin e-mail și vom posta informațiile pe canalele noastre online, dacă aceste modificări sunt importante și vă vom solicita consimțământul dacă este necesar din punct de vedere legal.

Categorii de furnizori terță parte
Grupul Babylon Consult colaborează cu mai mulți parteneri de încredere pentru a ne asigura că vă oferim dvs., partenerilor noștri de afaceri și angajaților noștri cea mai bună experiență posibilă. Aceasta înseamnă că uneori trebuie să permitem terților să proceseze date cu caracter personal.

Pentru a vă oferi o imagine de ansamblu, am clasificat tipurile de furnizori pe care le folosim și pentru ce îi folosim pe categorii.

Cu toate acestea, dacă doriți să aflați ce module cookie plasăm pe dispozitivele dvs., consultați lista noastră detaliată a modulelor cookie.

Noi procesam datele personale cu furnizorii din urmatoarele categorii:
– Furnizori de servicii IT – folosim o serie de parteneri de încredere la nivel mondial pentru a ne furniza servicii IT și servicii de administrare a sistemelor – atât în ceea ce privește activitățile clienților și partenerilor, cât și sistemele noastre IT și de administrare interne.
– Furnizorul global de plăți și partenerii de procesare – pentru a asigura un proces de plată sigur și eficient atât online, în magazinele noastre, fie prin facturare sau transferuri de bani.
– Parteneri de stocare în cloud – stocăm datele noastre și datele dvs. la centre de date securizate din întreaga lume.
– Prevenirea Fraudei și identificarea partenerilor și a agențiilor – colaborând cu Grupul Babylon Consult din întreaga lume pentru a se asigura că Grupul Babylon Consult nu este fraudat.
– Depozitarea, ambalarea, transportul și livrarea efectuată de către parteneri – ne ajută să punem produsele noastre în mâinile clienților și partenerilor noștri de afaceri din întreaga lume.
– Imprimarea cataloagelor, corespondența și partenerii de servicii poștale și coletărie – ne ajută să vă trimitem și se asigură că documentele, scrisorile, revistele și cataloagele ajung la dvs.
– Parteneri de marketing – pentru a vă putea oferi anunțuri, promoții și campanii direcționate și personalizate, atât atunci când interacționați cu Babylon Consult pe platformele noastre online, cât și pe rețelele de socializare, pe internet sau pe alte căi.
– Parteneri Social Media – vă prezintă și vă permite să interacționați cu Grupul Babylon Consult pe platformele unde vă aflați.
– Sondajele, chestionarele și furnizorii de revizuire a produselor – ne ajută să ne asigurăm că primim feedback-ul dvs. cu privire la experiența dvs. cu Babylon Consult®, foarte important pentru noi!
– Autoritățile fiscale și vamale, autoritățile de reglementare și alte autorități la nivel global – care solicită raportarea activităților de prelucrare în anumite circumstanțe.
– Consilieri profesioniști – inclusiv avocați, bancheri, auditori și asigurători la nivel global, care oferă consultanță, servicii bancare, juridice, de asigurări și contabilitate Grupului Babylon Consult.